3 Şubat 2011 Perşembe

Ssk'da sürekli vizeleme sorunsalı

18 yaşını geçtiyseniz ve çalışmıyor, öğrenciyseniz sürekli yapmanız gereken işlem oluyor bu vizeleme. Bilişim devrinde yaşamamıza rağmen bir türlü halledemediler şu problemi. Bir vizenin ne kadar sürdüğü de belirli değil. Bazen her dönem getir diyorlar bazen senede bir bazen de 6 ayda bir.
Hastalandım, okulumuz hastahanesi olan mavi hastahaneye gittim. Danışmaya öğrenci kartımı verdim muayene olamazsın ssk gözükmüyor dedi. Yenileteli 3 ay olduğunu söyledim tekrar yaptıracaksın dedi. Dedim bari bi muayene edin ilaç falan neyse verin ben iyileşince vizeletiyim size getireyim. Yok dedi eve gönderdi. o halimle gidemedim sskya. Öğrenci belgesi almak dahi iki gün sürerken üstüne sskya gitmek hasta halimle yapamayacğım bir işti. Evimde iyileşmeyi bekledim.
Halbuki okul bunu internet ortamıyla harcını yatıran her öğrenciyi sskya bildirerek kolayca yenileyebilrdi. Eğer bunu da yapamıyorsa o an hasta öğrencisini iyileştirip, ssksını yeniletmesi için süre tanıyabilirdi. Dolandırıcı değiliz sonuçta iyileştiğimizde gidip paşa paşa yeniletirdik vizeyi. Bunu da yapmadı kolayı seçti geri çevirdi. Sonra her şey mükemmel ben süperim ben birinciyim diye dolandı ortalıkta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlarınızla sayfamıza katkıda bulunabilirsiniz. teşekkürler.